24. Thuis!

29 augustus 2018 - Eelderwolde, Nederland

Het was een lange reis. Rond 9.35 gingen we de lucht in om vervolgens dik 9 uur later te landen op Londen heathrow. We hadden via Netlix wat films gedownload die we bekeken. Rond 23 a 0.00 uur gingen we proberen te slapen. Voor mijn gevoel "sliep" ik steeds 20 a 30 minuten om vervolgens wakker te worden. Op den duur kon ik geen lekkere houding meer vinden in mijn vliegtuigstoel en dus ging ik maar lezen. Maar ja, toen werden mijn ogen moe en probeerde ik weer te slapen wat weer ong. 20 minuten duurde. Tja, dat duurde allemaal tot ongeveer 4 uur. Lisette vertelde dat ze helemáál niet had geslapen maar toen ik zei dat we nog maar 1,5 uur moesten vliegen keek ze me met grote ogen aan. Haha, waarschijnlijk toch wel even geslapen... Rond 4 uur kwam er eten: een warme kaaswrap, cakeje, kwarkje, fruit én koffie!. Om half 6 landden we, pff eindelijk. In Londen was het toen half 2 smiddags.

Op Heathrow waren we vrij snel door controles en daar moesten we nog dik een uur wachten. Dat was minder. Eenmaal in het vliegtuig sliep Lisette al voordat we opgestegen waren en Casper volgde vrij snel daarna. Ik zat in het midden en ze lagen heerlijk tegen mij aan. Deze vlucht duurde gelukkig maar 50 minuten...

Op de terugweg hebben we bij HaJé gegeten. Bij Joure hebben we koffie gehaald want het was nog even pittig voor de bestuurder en bijrijder. Ondertussen zijn we thuis en genieten we van een heerlijk koud palmpje!

Ps Lisette heeft ook de kilobingo gewonnen...