21. Onderweg naar Monterey

26 augustus 2018 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vanmorgen rond 10 uur zijn we vertrokken naar ons laatste hotel. Deze route ging over de highway 1, een route langs de kust. Wow, dat was zeker de moeite waard!!! Het begon vanmorgen wat miezerig en bewolkt maar op den duur kwam de zon er steeds meer bij en werden de uitzichten mooier. Langs de route staan verschillende parkeerplaatsjes zodat je van het uitzicht kunt genieten. Ook zijn er her en der wandelroutes maar dat hebben we niet gedaan. Genoeg gewandeld deze vakantie!. Na ongeveer een uur hadden we een stop met zee-olifanten. Héél leuk om te zien maar ze haalden het niet bij de zeeleeuwen van pier 39 in San Fransisco. Verder zijn we regelmatig gestopt om van de mooie uitzichten te genieten. Ook zijn we onderweg even gestopt om te lunchen. Dit was een heel gezellig, relaxed punt met een bbq en live music. Helaas konden we daar niet de hele dag blijven.

Rond 15 uur waren we bij ons hotel. We hebben een mooie kamer met klein terrasje met uitzicht op het zwembad. Kids lopen zo het zwembad in. Echt perfect voor de laatste dagen hier. Proost!!! Oh ja, klein minpuntje.... We zitten vlakbij een vliegveld. Om de paar minuten komt er een vliegtuig laag over om te landen. Volgens de meneer bij het inchecken wordt dat minder. Er was namelijk afgelopen week een of andere classic car week waardoor er extra gevlogen werd met diverse jets....