20. Pismo Beach

25 augustus 2018 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Vandaag hebben we een relaxed dagje. Vanmorgen eerst snel naar de Wal-Mart en daarna naar het strand. Bij de Wal-Mart hebben we surfboards gekocht zodat de kinderen zich nog beter konden vermaken op/met de golfen.

Het strand was maar een paar minuutjes rijden en lekker rustig. Iets verderop kon je met de auto het strand op maar dat vonden wij niet nodig. De kinderen renden met surfboards en al het water in en stonden al snel stil. Koud!!!!! Maar bikkels als ze zijn gingen ze wel verder en hebben ze leuk gespeeld met hun board. Wij lagen lekker op het strand. Warm was het niet trouwens. Er stond een redelijke wind en de zon scheen nog niet volop. Na een tijdje kwam Lisette het water uit om even op te warmen. Casper ging stug door. Na een tijdje moest ook hij even stoppen om op te warmen. Na een kleine versnapering ging het spul weer richting de zee. De één kwam snel terug, de ander ging wederom stug door. Na een kwartier kreeg ik lichte onderkoelingsverschijnselen en dus zijn we huiswaarts gekeerd. Lisette verheugde zich op een netflix film en Casper op het zwembad om met papa balletjes te gooien. Ik verheugde me er vooral op om mijn boek aan de rand van het zwembad uit te lezen. We hebben allemaal gedaan waarop we ons verheugden! En het zwembadwater was zo lekker warm dat ik weer heerlijk was opgewarmd! Even een lekker relaxmiddagje voor ons allen, heerlijk!

Zometeen gaan we, heel verrassend, pizza eten en uiteraard nog even het barretje bezoeken. Het barretje sluit overigens om 21.30 uur al. Nachtwerk wordt het hier niet! Kleine aanvulling op de pizzeria: je kunt kiezen uit individual, small, medium of large. Individual leek mij prima maar Peter was blijkbaar hongerig en bestelde 4x small. Pfff, ik zit propvol. Maar goed, morgen kunnen we weer pizza eten! Dat is wel handig in dit land, je kunt overal een tas of doos krijgen om je resterende eten mee naar huis te nemen én elk hotel heeft ook nog een koelkast en een magnetron! Tel uit je winst/kilo's!

1. Barbara:
    26 augustus 2018
    Hahahahah dat ben jij toch niet na de vakantie Hahahah
    Heerlijk zo’n relax dagje
    Xxxx
  2. Maurice:
    26 augustus 2018
    Begrijp nu ook waarom Lisette en jij niet in het zwembad zijn geweest???🤔🤔🤔
  3. Chantal:
    26 augustus 2018
    Hahaha je haar donker geverfd? 😉😂
    Wel cool die golven en met een board erin. Peter niet even op gestaan? Hij heeft zo’n lekker evenwichtsgevoel 😜