19. Onderweg naar Pismo Beach

24 augustus 2018 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Om 10.30 uur zaten we in de auto onderweg naar Pismo Beach, ongeveer 2enhalfuur rijden. Maar ja, voordat je LA uit bent....
Maar goed, uiteindelijk werd het rustiger op de weg en na ongeveer een uur kwam de oceaan in zicht, mooi!!! We reden rustig verder en kwamen zo bij Santa Barbara . We hebben wat een rondgereden en hebben er een korte stop gemaakt. Wat een verademing na LA! Rustig, mooi en een fris zeewindje. Omdat Lisette vond dat we in Amerika toch echt een keer bij de MacDonalds moesten eten en Casper graag Wi-Fi wilde vanwege voetbal, zijn we gestopt bij een MacDonalds waar we gretig een vette hap naar binnen hebben gewerkt. Voldaan hebben we de reis vervolgd. Dit was een mooie route langs de kust en langs de wijnvelden van Californië.

Casper vond dat we maar weinig actiefs deden deze vakantie (en dan bedoelt hij niet wandelen en dingen bekijken...) hij vond namelijk dat er gemidgetgolfd moest worden. Hij had ook al een baan opgezocht via Google. Dus de volgende stop was Santa Maria. Dit was een erg leuke midgetgolfbaan. Bij binnenkomst hier kwamen we eerst in een hal met flipperkasten en andere speelkasten. Kids (en Peter) helemaal dol. Dus na het midgetgolfen, waarbij Casper als winnaar uit de bus kwam, moest er nog geflipperd en gespeeld worden. Peter had na het flipperen het zweet op zijn voorhoofd staan, hahaha.

Na 20 minuutjes rijden kwamen we bij het hotel aan in Pismo Beach.. Bij het inchecken kregen we bonnetjes voor een gratis drankje in de bar. Een bar?? Ja, een bar! Het eerste hotel wat een bar heeft!!!! Heel gezellig waar je ook nog gratis Taco en dipsaus kunt pakken. Kortom, we zijn tevreden. We hebben even snel boodschappen gedaan. Kids liggen in het zwembad en wij zijn, uiteraard, in de bar!! Morgen lekker naar het strand en naar de Wal-Mart (grote supermarkt) want Lisette wil daar schoolspullen kopen.

1. Chantal:
    25 augustus 2018
    Wat een feest, een bar in het hotel! Apart dat ze dat bijna niet hebben daar. Hoe laat zijn jullie eruit gerold ;-)
    Veel plezier vandaag zonder de hectiek van LA. Lijkt mij ook heerlijk hoor!
  2. Chantal:
    Mooie midgetgolfbaan trouwens! Casper goed gevonden 👍
  3. Oma D.:
    Slim van Casper
    Heeft wel een beetje gelijk
    Zo veel gezien en.....
    Groningen heeft gewonnen!