16. Universal Studio's

21 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het was vroeg dag vandaag want we gingen naar de universal studio's. Het park ging om 9 uur open dus we wilden er dan ook zijn. We hadden als tip gekregen om bij binnenkomst direct door te lopen naar de Harry potter attractie. Dat hebben we gedaan
We hebben daar uiteindelijk zo'n 3 kwartier gewacht (ondertussen was 1 kind van ons helemaal hyper en een ander kind van ons was wat zenuwachtig haha) maar wat was dat GAAF!! Een soort achtbaan maar dan anders. We zaten met zijn 4 in een soort karretje en bij diverse gedeeltes hadden ze een virtual reality wand achtig iets (weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen..). Maar daardoor leek het alsof je op je bezemsteel samen met Harry potter overal heen en doorheen vloog, omhoog en steil naar beneden
Echt supergaaf! Daarna hebben we de studiotour gedaan
Ook erg leuk. Je rijdt langs filmset van diverse films als Jaws. Bij sommige studios rij je naar binnen en is er ook een virtual reality gebeuren. Verder hebben we nog een coole achtbaan gedaan en diverse 3d ritjes. Deze waren ook gaaf omdat je met 3d bril in een stoel zat die alle kanten opging. Helaas werd ik er steeds misselijker van. Gelukkig gingen we toen naar een show: Waterworld. Dit was een hele gave show op het water. Hier heb ik klein filmpje van en foto's.

Aan het einde van de dag was Harry Potter nog maar 20 minuten wachten. Uiteraard hebben we deze voor een 2e keer gedaan.

Echt compleet bekaf zijn we om 19.30 uur teruggegaan. Bij de supermarkt hebben we spare ribs gehaald en thuis lekker opgepeuzeld. Zo slapen....

Ps omdat ik bekaf ben kort verslagje. De kinderen zullen waarschijnlijk binnenkort per attractie verslag doen. Ps 9978 stappen. Maar dat was tot ongeveer 15 uur. Toen viel mijn telefoon uit. Die 10.000 heb ik wel gehaald!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Barbara:
    Lekker slapen x
  2. Maurice:
    22 augustus 2018
    Haha mooi verhaal. Wie was er nu hyper en wie zenuwachtig?
  3. Annemieke scheij:
    22 augustus 2018
    Haha. Casper was hyper (daardoor aan het eind van de dag bekaf) en Lisette was wat zenuwachtig (én daardoor aan het eind van de dag helemaal druk....)
  4. Nienke:
    22 augustus 2018
    Wat een belevenis zeg, geweldig!
  5. Chantal:
    Hele belevenis zo’n dag, leuk!! Lekker pitten nu 😴😴😴
  6. Maurice:
    24 augustus 2018
    Ah dacht ik het toch goed; van hyper en zenuwachtig