10. Zion National Park

15 augustus 2018 - St. George, Verenigde Staten

Op een uurtje rijden van ons hotel ligt Zion, het doel van vandaag. Gisteravond hebben we een nieuwe Spotify lijst gemaakt waar iedereen 10 nummers in mocht zetten. Met André Hazes, snollebollekes, rapper boef en rooie rinus en pe daalemmer reden we door de mooie omgeving richting Zion. Maar goed, ik ben met 3 Scheij's op pad, dus overal (maar dan ook echt óveral) wordt een wedstrijdje van gemaakt. Laatst nog met welke lift als eerste kwam en nu dus van wie als eerste zijn 10 nummers gedraaid werden. Helaas won Peter dit (en met de liften ook al) en mogen wij morgen bij het ontbijt opnieuw zijn drinken verzorgen.....zucht...
Bij Zion was het voor de verandering erg druk. Maar wat een mooie uitzichten!! Nadat we de auto hebben geparkeerd zijn we met de shuttle bus verder gegaan naar het eindpunt. Hier hebben we een wandeling gelopen naar The Arrow. Vanaf daar kun je alleen door het water verder en zijn wij terug gegaan. Het was een leuke wandeltocht waarbij je ook nog eens goed uit moet kijken dat je niet over een eekhoorn struikelt. Na een korte tussenstop bij klein restaurantje, waar er uiteraard weer gepest moest worden, liepen we nog een kleine route van 0,6 mile, the Emerald Trail. Dit was een mooie route naar een watervalletje die normaal gesproken meer water heeft. Ook hier weer prachtige uitzichten, je blijft foto's maken!
Na beide tochten zaten we er goed doorheen. Gelukkig bracht de bus ons weer naar de auto.
Voor de terugweg hadden we bij de Wal-Mart zakjes snoep gekocht. Deze bleken bij terugkomst in de auto te zijn veranderd in een grote massa warme, smeuïge prut... Eenmaal thuis zoeken we snel afkoeling in het zwembad met daarna een welverdiend koud biertje. Morgen moeten we 2 a 3 uur rijden naar het volgende hotel bij Bryce National Park. Dit park schijnt erg mooi te zijn. We willen proberen er overmorgen de zonsopgang te bekijken om daarna een mooie wandeling te gaan lopen. Wordt vervolgd!

1. Maurice:
    Haha zijn C&L ook zo fanatiek met spelletjes? 😎
  2. Barbara:
    Hahahahah fanatiekelingen, geweldig!!!! En 2 A 3 uur rijden met of zonder tijdsverschil 🤣🤣🤣🤣. Geniet daar en “Leef alsof je .... dag is ....🎼🎼🥁🥁🎹🎹
  3. Nienke:
    16 augustus 2018
    Prachtige foto's! Ik zie veel van de omgeving! Verzoekje voor morgen, foto van jou Annemieke!😘
  4. Annette:
    Wauw supermooie foto's! Wat een gave reis maken jullie!! :-D
  5. Annemieke scheij:
    16 augustus 2018
    Peter heeft foto's van mij gemaakt met zijn telefoon. Alleen zijn telefoon pikt de Wi-Fi van het hotel niet op dus hij kan ze niet doorsturen.... Maar er is dus wel bewijs dat ik er ook was haha!
  6. Anno Duursma:
    Dan zie je toch maar weer dat het technisch vernuft van Peter onderdoet voor dat van jou !
  7. Oma D.:
    16 augustus 2018
    Bedankt voor jouw prachtige reisverslagen
    Je schrijft erg nu leuk!
    Wat een indrukken, haast te veel
    En wat die wedstrijdjes betreft: laat ze maar: jij trekt toch aan het langste eind!
    Kus mam
  8. Anno Duursma:
    16 augustus 2018
    En morgen naar Bruce canyon. Ik lees dat je daar een excursie kan doen per muilezel. Dat lijkt me een geweldige ervaring, vooral voor Peter na al die kilometers, sorry "miles" in zo'n grote, comfortabele auto 😁😁
  9. Annemieke scheij:
    17 augustus 2018
    Haha, arme beesten met Peter op zijn rug. Met al die fastfoods restaurants hier wel lekker om zelf te bewegen. Al zullen de kinderen het daar niet mee eens zijn
    ...
  10. Annemieke scheij:
    17 augustus 2018
    Die kinderen zijn nog erger met spelletjes, zucht. Maar idd mam, wie het laatst lacht.....
    Dat technisch vernuft is een beperking van de bank....