11. Onderweg en Bryce

16 augustus 2018 - BRYCE, Verenigde Staten

Ik dacht van te voren dat dit een kort verhaaltje zou worden omdat het een reisdag is. Maar dat is niet zo. We waren namelijk al rond half 1 bij het hotel waar we pas om 16 uur konden inchecken. Dus gingen we de omgeving maar bekijken en binnen een paar minuten reden we Bryce National Park binnen. Tja, als we er dan toch zijn.... Het handige van dit park is dat je alles met de auto kunt doen. Er zijn dan overal uitzichtpunten waarbij je je auto kunt parkeren. We zijn direct naar het einde gereden en langzaam, via de uitzichtpunten, terug. Het eerste punt wat we zagen was adembenemend. Zei ik gisteren nog dat je bezig blijft met foto's maken, nou hier nóg meer. Prachtig!!! Via de diverse punten zijn we teruggereden en overal prachtige uitzichten. Bij Bryce Point werd het uitzicht van eerdere punten overtroffen. Je kunt fotos blijven maken!!!! Echt prachtig. Heel in de diepte zag je zelfs mensen lopen.
Ondertussen was het bijna 16 uur en dus konden we gaan inchecken. We hebben wederom een mooie kamer met, dit keer, uitzicht op het zwembad. CenL liggen hier uiteraard al in.
Onze buren in het hotel zijn Nederlanders. Gisteren zagen we hun in Zion lopen (toen dacht ik nog dat zijn 3 zussen en misschien wel een drieling). Grappig hè! Morgenvroeg gaan we naar sunrise point de zonsopgang bekijken. Daarna terug om te ontbijten zodat we genoeg energie hebben voor onze wandeling: navajo trail en queens land trail (ongeveer 3uur over de bodem van de canyon). Omdat we de rest al gezien hebben kunnen we smiddags bij het zwembad lekker bijkomen! Op dit moment zitten we bij Ebenezers Barn &Grill. Een lopend bbq- buffet met live music . Het buffet bestaat uit kippenpoten, rundvlees, aardappelpuree, sla en een broodje. Het dessert buffet bestaat uit een stuk appeltaart. Ik zeg niet dat het minder is, maar het is wel anders.... De show die er bij hoort bestaat uit country muziek. Doordat het best hard staat is pesten niet meer mogelijk. Maar, de muziek wordt steeds leuker en eigenlijk was het achteraf stiekem best wel leuk!

1. Barbara:
    17 augustus 2018
    Wauw wat weer een dag geweldig. Hadden jullie Bryce niet ingepland??? Bryce staat op mijn wensenlijst!!! Ohh wat een mooie foto’s
    Lekker genieten nog
  2. Anno Duursma:
    Adembenemend mooi
    En warm 😎🌻
  3. Annemieke scheij:
    17 augustus 2018
    Jazeker hadden we dat ingepland maar voor vandaag. Dagje extra dus👍. Het is hier lekkere temperatuur na die woestijn!!
  4. Marian:
    17 augustus 2018
    Weer een prachtig reisverhaal. Wat zien jullie veel en hele mooie foto's. Zo genieten wij ook een klein beetje mee en vinden t leuk C en L te zien Uiteraard jullue ook. Verstandig dat Peter de pet op heeft Zag ik op de app foto's. Wachten op je volgende reisverhaal