9. Onderweg (Zion)

14 augustus 2018 - St. George, Verenigde Staten

Vanmorgen de kermisstad verlaten. Las Vegas is leuk voor een dag maar dan is het ook genoeg. Volgens mijn berekeningen in de voorbereiding moesten we vandaag 1 uur en 3 kwartier rijden naar St George.. In de auto bleek dit 2 uur en 3 kwartier te zijn... Nou ja zeg. Maar goed, tis ja nait aans! We reden eerst een heel stuk door niemandsland. Echt bizar. Je rijdt naar Vegas toe door niemandsland en als je verder rijdt, rij je ook door niemandsland. Las Vegas ligt wat dat betreft in the middle of nowhere. Maar goed, halverwege werd het landschap mooier en hoger en hadden we allebei het idee dat dit een opwarmertje was van de Grand Canyon. Mooie uitzichten onderweg! Maar, echt bizar, ineens was het een uur later op de auto-klok en toen weer normaal. De tijd sprong af en toe vooruit en terug. Wat
blijkt, we zitten nu een uur vroeger tov Las Vegas. Mijn 1 uur en 3 kwartier klopte dus wel, gna gna.
Maar om een lang verhaal kort te naken, we zijn ingecheckt in een mooi hotel. De Wal-Mart zit op 1 minuut rijden hier vandaan en op loopafstand zitten enkele restaurantjes. Wel allemaal uiteraard fastfood.... Bij de Wal-Mart hebben we overigens heerlijke druifjes gekocht!!! Wijn hebben ze helaas niet....
Kids gingen bij aankomst direkt het zwembad in en zijn er nu net weer heengegaan. Maar ja, als het om 20.40 uur nog 39 graden is....

1. Maurice:
    15 augustus 2018
    Leuk verhaal weer Annemieke!
  2. Barbara:
    15 augustus 2018
    Geweldig Zion, erg beniewd war jullie daar van vinden. Wat een ruimte achterin de auto voor de kids. Fantastisch. Je ziet dat ze ook erg genieten.
  3. Nienke:
    15 augustus 2018
    Géén wijn...???? 🍷🍷zier er allemaal groots uit! Elke dag leuk opstaan met n leuk reisverhaal van jullie!!😘
  4. Annette:
    15 augustus 2018
    Gaaf, vandaag dus naar Zion? Lijkt me heel mooi! Heel erg benieuwd weer naar jullie volgende verhaal en foto's :-)