8. Las Vegas

13 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen uitgebreid ontbeten bij het ontbijtbuffet. We hadden van het hotel 2 bonnen voor gratis buffet, dus moesten we nog voor 2 personen betalen. We mochten $43,00 aftikken. Jeminee!! Tja, ik wil hier liever niet té dik worden maar ik ben ook Hollander dus ik heb me tegoed gedaan aan alle lekkere dingen daar. Moet ik overigens niet te vaak doen...
Na het ontbijt hebben we heerlijk gezwommen en kids lekker in het water gespeeld.Daarna nog een rondje gokken. De kids werden steeds meer hyper en steeds hebberiger. Ik vond het wel leuk om 'deal or no deal' te spelen op een automaat. Daar moet je een koffer kiezen en als je de goede kiest heb je, in dit geval, 200 tickets gewonnen. Van de tickets kun je speelgoed uitkiezen. Uiteindelijk bleek ik de beste koffer te hebben gekozen!! Jippie!! Kids helemaal dol! Ik had toen nog een dollar en omdat het zo leuk en spannend was hebben we dat spel weer gespeeld. Op het einde, na weer 3x no deal hadden we weer de hoogste koffer! 2x 200 tickets. De kinderen, ondertussen helemaal uitgelaten, hebben van deze tickets en tickets van andere spelletjes een knuffel uitgezocht in de vorm van een smiley.
Smiddags hebben we de Strip bezocht. We begonnen te lopen en we hadden steeds meer het idee dat we in een oven liepen. Dat duurde max een minuut., toen hebben we een buskaartje gekocht. De Strip, zeker in het donker is heel bijzonder!! Overal licht, muziek, mooie gebouwen en heel veel mensen. Dat in combinatie met het idee dat je in een oven loopt.....heel bijzonder.
Joris Blom, vriend van Peter, was toevallig ook in Las Vegas. We hebben even met hun een biertje gedronken. Hun oudste zoon gaat volgend jaar journalistiek doen in Zwolle, net als Annemare!
Terug naar de bussen hebben we nog de fantastische fonteinen show bij het Bellagio hotel gezien. Heel mooi!
14.000 stappen later liggen we moe maar voldaan en een hele ervaring rijker, uitgeput op bed.

1. Chantal:
    14 augustus 2018
    Leuk Miek de verhalen iedere ochtend! En wat een stad hè dat Las Vegas. Maar geluk in het gokken dus daar voor jou 😀.
    Leuk ook even Joris en Marielle gezien te hebben, ik heb de foto al gezien 😉
    Truste voor nu 😴
  2. Annette:
    14 augustus 2018
    Wat een gaaf avontuur! :-D Superleuk om te lezen. En dat gokken ligt jou wel blijkbaar ;-) Heel veel plezier daar!