7. Onderweg naar Las Vegas én Las Vegas

12 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen rond 10 uur vertrokken naar de volgende stop: Las Vegas via Death Valley. Een beste ruk want we zouden pas rond 17.15 uur Las Vegas aankomen (zonder pauzes en stops etc). Maar goed, je bent er nu eenmaal dus broezn! Op een gegeven moment werden we toch wat moe deze mooie (maar op den duur wel wat eentonige) reis. Na 2 pauzes (waar bij bij de tweede pauze kerstmuziek werdgedraaid...!!) werd de aankomsttijd steeds later waardoor we hebben besloten niet meer via Death Valley te gaan. Helaas maar het is ja nait aans! Dat bleek een goede beslissing want nu zaten we rond half 5 in onze hotelkamer en konden we de boel nog even verkennen. Nou, dat was ook nodig zeg! O M G, wat groot en druk. Het krioelt er van de mensen. Je kunt overal gokken. Er zijn circusacts. Veel grijp-apparaten, ander kermisspul en heel veel winkeltjes Je kijkt je ogen uit! Peter en de kids hebben met een soort paardenrace meegedaan en daar won lisette een knuffel!
Savonds zijn we downtown naar de Fremont Street Experience geweest. We konden wel even lopen daarheen want "we hebben de hele dag al in de auto gezeten...".. Pff, een uur en zere voeten later was daar ineens vanuit het niets een soort van grote overdekte winkelstraat met allemaal (schaars geklede) 'artiesten', veel licht en veel kabaal. Elk heel uur start daar een lichtshow. Daar moesten we nog een half uur op wachten. Maar de show was erg leuk ook al duurde hij maar 5 minuten... Daarna zijn we net de taxi teruggegaan. Heerlijk!! Morgen gaan we eerst zwemmen en daarna de Strip verkennen. Lekker lui in een Hop on Hop off bus!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Barbara:
    13 augustus 2018
    Geweldig las Vegas. Zal wel idd warm daar nu zijn. Geniet vandaag van alle show’s op de strip. Ik vond de fontijnenshow zooo moooi. En je weet het hè als je de little white chappel ziet, daar zijn Ivo en ik getrouwd

Geniet van alles. Wat een geweldig reis!!!!
  2. Annemieke scheij:
    13 augustus 2018
    Ik vroeg me al af welke het was maar die dus. Ik zal er op letten!
  3. Maurice:
    13 augustus 2018
    Huh zie ik Peter nu fruit eten? Gaat het wel goed met hem?!