13 Onderweg

18 augustus 2018 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Net aangekomen in ons hotel in Williams. Lange reis . We zijn rond 10.15 vertrokken en nu is het 16.05 of 17.05 uur. Dat weten we niet. Geen idee of we weer 9 uur of nog steeds 8 uur tijdsverschil hebben. De navigatie versprong een paar keer en wij zijn de kluts kwijt. Maar goed, daar komen we (hopelijk) vanzelf achter.
Terug naar de reis. Één lange weg. In totaal ongeveer 5x een bocht gemaakt. Het leuke is om te horen dat de kinderen, zonder wifi en 4g, een hele rijke fantasie hebben. Ze hadden namelijk allebei een bedrijf en zijn toen samen gaan werken. Justin Bieber hebben ze vermoord en de wereld opgeblazen. Tja, het is wel rare fantasie maar ze hebben het toch uren volgehouden. Ondertussen zijn we ingecheckt, liggen de kids in het zwembad en hebben wij boodschappen gedaan. Elke hotelkamer heeft een koelkast dus de wijn staat koud!!! Williams is wel een grappig stadje met best veel restaurantjes. Alles gericht op route 66. Vanaf hier wel 20 minuten lopen daarheen , gok ik, maar ach we zijn wel wat gewend ondertussen!
Qua temperatuur is het hier lekker. Het is hier ook een stuk groener.

Oh ja, ik denk dat het hier weer 9 uur tijdsverschil is met jullie....

Met pesten zijn we ook weer een stuk verder gekomen. Tussenstand is 4-3-3-3. Ik heb 4 punten, gna gna. Bij elke 3 potjes die je wint krijg je 1 punt. Vanavond hebben we in het stadje gegeten. Leuk kneuterig stadje met verschillende restaurantjes en terrasje. Je kon daar bij ons restaurantje een plankje bestellen met 8 verschillendende kleine biertjes. Dus dat deden wij. Peters reactie erna: die Amerikanen kunnen ook echt geen bier maken. Ik snap zijn opmerking aangezien er eentje naar komkommer smaakte, eentje naar fruit en eentje naar chocola oid....