5. Onderweg naar Tulare

10 augustus 2018 - Tulare, California, Verenigde Staten

Vanmorgen vertrokken naar Tulare. Geen spectaculaire route. Onderweg zijn we in een stadje gestopt om bij een supermarkt wat broodjes te halen. Dat was even schrikken want het was 100 graden F. Geen idee hoeveel graden dat is maar warm is het wel!
Bij het hotel wachtte ons een verrassing want het hotel wordt compleet verbouwd. Sterker nog, de bouwvakkers waren in onze kamer aan het verven. Gelukkig was er nog een andere kamer vrij. Tussen het gereedschap en de bouwvakkers door zijn we een etage afgedaald naar onze nieuwe kamer. Prima kamer met nieuwe badkamer. Helaas geen balkon maar wel airco! We hebben direct zwemkleding aangetrokken en zijn het zwembad ingedoken. Heerlijk! Daarna wilden we een biertje drinken in de bar. Maar helaas.....er was geen bar. En er was ook nog geen drankvergunning vanwege de verbouwing.....tjonge. Gelukkig wel een supermarkt in de buurt. Nu zitten we met zijn 4tjes in de airco een koel drankje te drinken. Zometeen naar een restaurantje hier vlak achter ons waar het WK Pesten verdergaat, en dan morgen naar Seqouia Parc waar bomen staan van 83 meter hoog. Ik vermoed dat daar lekker veel schaduw is! Overigens weet ik nu dat je van de fahrenheit 32 moet aftrekken en delen door 1,8.
Nu nog leren om de miles naar km om te rekenen en de dollar naar de euro.... Net terug van het restaurantje. Die bleek een veredelde Mac Donalds te zijn, maar dan met salades en wraps en pizza's. Nou ik kan je vertellen dat als je zo'n salade op hebt je meer dan genoed calorieën hebt gehad voor de komende 2 dagen (zie foto). OMG wat kom je daar dikke mensen tegen!! Wij hebben daar heel veel potjes pesten gedaan en het was heel gezellig en koel! En il heb gewonnen....gna gna gna

1. Maurice:
    11 augustus 2018
    Best bord eten voor de jarige job idd! Jullie ook gefeliciteerd met Peter's verjaardag Annemieke, Casper en Lisette!
  2. Chantal:
    11 augustus 2018
    Iedereen gefeliciteerd met de jarige job van 48 lentes 🎉🎉🎉!!! XXL taart eten daar in Amerika? 🎂 Fijne dag vandaag!!
  3. Anno Duursma:
    11 augustus 2018
    Als je daar een XXL-taart eet, krijg je ook zo'n Amerikaanse XXL-kont. Beperk je maar tot een flesje Heineken om mee te proosten.